På atv'n!

onsdag 30. oktober 2013

Sprek morgen!

Hadde planer om å sykle på trimsykkelen etter at ungene var gått til skolen i dag og hoppet like godt i sykkeltøyet da jeg sto opp - det blir lettere å sluntre unna om man må skifte på nytt etter et par timer liksom.

Fikk jentungen til å ta bilde av meg på trimsykkelen før hun dro på skolen, jeg har ikke begynt å sykle ennå her med andre ord, jeg sitter bare og viser meg frem for bloggens skyld:


Jeg gjennomførte som planlagt - 20,5 km / 48:30, hadde anslått ca. 50 min så jeg er godt fornøyd med halvannet minutt under. Det er vel et par år siden jeg syklet 20 km på trimsykkelen så jeg husket ikke hvor lang tid jeg pleier å bruke.

Spiste 1/2 banan før jeg begynte, men etter en sånn økt må kroppen ha skikkelig mat! Havregryn, linfrø, solsikkefrø, sesamfrø og gresskarkjerner havnet i en liten kjele:


En skje med eplemos for litt søtning + en god neve rosiner fant også veien. Vanligvis bruker jeg melk av en eller annen type (om jeg bruker helmelk tar jeg gjerne 50/50 helmelk og vann for ellers blir grøten så mektig), men vi var tomme for melk så i dag ble det vann.


Noen minutter på komfyren, den andre halve bananen i småbiter, den lyseblå favorittgrøtskåla og et glass juice - en deilig frokost! God appetitt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar