På atv'n!

tirsdag 20. september 2016

Transportjogging igjen

Sist jeg jogget til jobben sa jeg etterpå at dette ikke kom til å bli en vane... Så plutselig gikk det 4 dager uten at jeg var ute og jogget eller gikk en tur engang! Og sånt går jo ikke an! Og siden det er tyngre å komme seg ut etter middagen så hoppet jeg i løpeskoene i morrest og jogget til jobben nok en gang!

Merkelig nok var jeg heller ikke i dag så veldig sliten da jeg kom på jobb og dagen har gått veldig greit. Men da jeg kom ut igjen og skulle jogge hjem... Oj... Da var beina tunge!!! "Å herregud, hvordan skal dette gå!" tenkte jeg, men det løsnet heldigvis litt etterhvert. Kjente det litt i venstre hofte underveis, men ikke verre enn at jeg fortsatte og det ga seg etter en stund.

Det er mye motbakker de siste 2,5 km hjem, men jeg presset meg til å løpe mer enn jeg gjorde sist - ellers blir det jo ingen fremgang! Og jeg er kjempefornøyd for jeg klokket inn samme ruta som for 2 uker siden på 3 min 19 sek kortere tid!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar