På atv'n!

fredag 2. september 2022

Flere medaljer!

 Tjoho! For et par uker siden fullførte jeg to challengder fra Conqueror Virtual Challenges og i går kom begge medaljene.

Kruger National Park i Sør-Afrika var den jeg ble ferdig med først og den gjorde jeg ved å gå og registrere styrketrening/slyngetrening, 10 min trening = 1 km.



Torres del Paine i Chile ble jeg ferdig med noen dager senere, den er unnagjort i sin helhet på sykkel, både trimsykkel (oppvarming hos fysioterapeut) og el-sykkelen min.



De er så fine! Henger på loftsgangen der jeg trener til inspirasjon for videre trening! Jeg har også fullført en til, men har ikke fått medaljen ennå så detaljer om den får vente til den kommer i posten, men den er fullført i sin helhet på en nokså spesiell måte!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar