På atv'n!

onsdag 30. juli 2014

Blæh...

Vi har vært tre dager på kjærestetur og i morrest gikk jeg på vekta. Og hoppet rett i løpetøyet og stakk ut en tur gitt... Det var riktignok planlagt i går (etter en titt på værmeldingen), men inspirasjonen ble ikke mindre etter turen på vekta for å si det sånn! Jeg har ikke veid så mye på rundt 8 år tror jeg! Turen ble på 49 min / 5,6 km og formen er faktisk overraskende god med tanke på at jeg ikke har trent noe særlig i sommer...

Men nå er det slutt altså. I alle fall til jeg skal til Mallorca. Slutt på is, brus (som jeg egentlig ikke er noe glad i engang!), store middager og desserter. Kjøpte to pakker Leksands-knekkebrød i Sverige, de er så gode! Skulle jo kjøpt mange flere, de er mye dyrere i Norge nemlig. Spørs om jeg må fri litt til noen Sverige-farere om de kan handle noen pakker for meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar