På atv'n!

onsdag 7. oktober 2015

Kveldstur under dansende nordlys!

Jeg hadde akkurat bestemt meg for å gå en liten kveldstur da det tikket inn en sms fra en venninne - "Det er så nydelig nordlys nå, ser du det på Orkanger og?" Stakk hodet ut av døra og konstaterte at JA jeg så nordlyset her også! Da jeg kom ut på gårdsplassen og så mot nordvest danset Aurora Borealis rundt Karlsvogna! 

Jeg gikk langs gangveien og gikk over et jorde for å komme meg litt unna gatelysene og en stund der føltes det som jeg var midt i et Kittelsen-maleri! Det var så vakkert og noe sånt har jeg ikke sett før!

Jeg har omsider lastet ned appen Endomondo til mobilen og det er gøy! Nå får jeg opp turen på pc'n og kan dele den på facebook! Artig! Synes jeg da.

På lavkarbo.no har jeg kastet meg på en tråd som egentlig gikk ut på å gå tur på minst 30 min hver dag, men det vet jeg er dødfødt, jeg kommer meg ikke ut hver dag rett og slett, så jeg omdefinerte mitt eget mål til minst 150 min aktivitet pr. uke frem til jul. Aktivitet er gåtur, jogging, sykkel og styrketrening. Jeg manger 103 min denne uka da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar