På atv'n!

torsdag 15. desember 2016

Snøfall

Ser du på Snøfall? Altså julekalenderen på NRK, ikke det som evt. daler ned utenfor vinduet ditt (selv om det kan være riktig vakkert det altså!). Her i huset er vi hekta! Både 16-åringen og jeg venter spent hver dag og på onsdager da jeg har seinvakt og jobber til kl. 19 ser jeg det på nettet før jeg drar på jobben. Da jeg kom hjem til Lille Nissegubben i går måtte jeg litt småflau innrømme at jeg hadde sett dagens episode alt på formiddagen og han innrømte - enda mer småflau - at han hadde sett den i sted for han regnet med at jeg alt hadde sett den... *haha*

Men det er spennende da! Og like spennende er Pappahjertes nesten daglige Snøfallspekulasjoner! Jeg er veldig spent på slutten her - eller ikke sånn egentlig, julenissen må jo dukke opp igjen, men det er en del tråder her som skal festes i løpet av de 10 siste episodene liksom! Og siden det er Klanen Hagerup som står bak manuset stoler jeg på at de klarer å få det hele pent i havn, det er tross alt ikke det første den gjengen der skriver!

Men hvem er Trixter? Og hva skjer med Winter til slutt? Blir han en gråstein eller blir han mjuk? Og Ruth? Hun er jo i ferd med å mjukne fullstendig og det er rent godt å se! Flytter hun til Snøfall? Blir hun sammen med Winter? Nei, det kan hun jo ikke om han blir en gråstein. Men hva med Håkon? Flytter han til Snøfall? Men da blir jo pappa Kjell alene igjen i VU? Kan han være et passende parti for Ruth? Og hva med Selma selv? Blir hun værende i Snøfall hos bestefar eller flytter hun tilbake til VU og Ruth eller kan hun reise mellom? *svett*

Snøfall Kevin Haugan

(bildet er lånt på nettet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar