På atv'n!

tirsdag 21. februar 2017

Løsnet litt i dag

Da vi var ute og jogget på søndag var jeg aldeles gåen, så utkjørt at jeg måtte GÅ to ganger! På en strekning jeg har løpt utallige ganger det siste halve året. Da vi kom hjem viste det seg riktignok at vi hadde satt ny pers på 5 km så det var kanskje ikke så rart når alt kom til alt...

I dag tok vi en litt roligere tur, samme strekning og bare 17 sekunder saktere, men det føltes mye lettere. Dessverre ar gps'en på mobilen bestemt seg for at den ikke klarer å bestemme seg for hvor lang den strekningen er så den måler alt fra 5,48 km til 5,78 km. I dag hadde en hoppet over ca. 150 m på starten, men klokka går ser jeg jo, så vi løp egentlig litt lengre enn det sto da, så vi lå antagelig på 5,6 km som vel er det tallet den har målt flest ganger. Upålitelig sak der altså.

Har kjøpt meg ny løpelue, kjøpte den for en stund siden og egentlig er den så fin at jeg er litt i tvil om den skal være løpelue, men jeg brukte den i dag:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar