På atv'n!

fredag 5. januar 2018

#dårligform.no

Onsdagens lille joggetur satte seg solid i lårene gitt! Var ikke lett å sette seg på huk for å finne noe på nederste hylle på jobb i går for å si det sånn! Allikevel tenkte jeg at det var en god ide å ta en tur igjen i kveld. En kjempegod ide. Før jeg dro ut i alle fall.

Det var ca. -7 grader, oppholds, så og si vindstille og klarvær, ordentlig fint var det! Det tok litt tid før endomondoens gps fant satellittene sine, men til slutt kunne jeg trykke Start og legge i vei. Haaahaaa...

Føret var småtungt med litt løssnø oppå snøsålen, litt sugende og jeg måtte stoppe og gå noen meter flere ganger. Passet på at jeg ikke gikk så mange meter da, det skulle jo være en joggetur tross alt! Svettet og snørret og og pustet og peste! Er det virkelig mulig å være i sååå dårlig form?! Tydeligvis.

Jeg kom da hjem igjen omsider og jeg skjønner ikke helt at endomondo hevder at runden er 3,6 km?! Jeg trodde den var ganske akkurat 3 km og det er jo ganske stor forskjell! Et snitt på 7:15 nekter jeg å tro på faktisk, så fort gikk det bare ikke! Nå har jeg bommet på tempoet mange ganger før, men med denne formen så er det tempoet vanskelig å tro. Men på den annen side ser det ut til at snittet på onsdag var på 7:12 så...

Jaja - det kan i alle fall bare gå en vei med formen nå og det er oppover!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar