På atv'n!

torsdag 2. juni 2022

Første prosjekter på Euphoria

Går ikke så hardt ut her, de to første prosjektene på Euphoriaen ble to truser. Og du verden for en fantastisk maskin! Jeg elsker den allerede! Her merkes det at det er kvalitet i alle ledd, de feilene som måtte oppstå er definitivt feilkode 40 - dvs. at feilkilden sitter 40 cm fra maskina...

Det er så gøy! Det går så lekende lett og det blir seende så proft ut!

Nærbilde av sømmen rundt beinåpningen, det er jo rett og slett vakkert!


Gleder meg til å ta fatt på flere prosjekter! 

 Har lekt meg med å "låse" og "låse opp" sømmer, sy ned overlocksømmer med coveren så de blir helt flate og sy i boxerstrikk. Det med boxerstrikk har jeg slitt litt med for jeg har ikke klart å finne en søm som gir en elastisk og holdbar søm - nå har jeg det! Herlig! Spørs om jeg må fikse opp boxergarderoben til mannen litt mer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar