På atv'n!

lørdag 26. november 2022

Første helgen i advent

 Da er det første helgen i advent og de neste ukene kommer til å gå dobbelt så fort som vanlig. Men jeg koser meg! Stresser som vanlig veldig lite i adventstiden, satser heller på masse kos!

I dag har jeg vært på julegrantenning her på Orkanger og det var koselig, skolekorpset spilte julesanger og det var tent bålpanner og folk så ut til å kose seg.


I år har jeg bestemt at vi skal ha adventspynt på kjøkkenbordet og tenne lys til middagen hver dag og til frokosten i helgene. Det ble så koselig synes jeg!


Jentungen syntes det var i overkant å tenne alle fire lysene allerede, men dette er jo ikke adventstaken, den står på stua og har som seg hør og bør, selvfølgelig lilla lys:


Har hatt kubbelys i mange år, men i år fikk jeg lyst til å ha vanlige talglys i stedet. 

Ønsker dere alle en fin adventstid - ikke stress for mye da, det blir jul uansett.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar