På atv'n!

tirsdag 22. april 2014

Sykle, sykle, sykle...

Jepp! Der er sykkelsesongen for alvor i gang og jeg må få levert inn Hr. Grå til Sykkelmannen på Risvollan i morra. Skulle gjort det onsdag før påske, men da ble jeg syk så Hr. Grå står nå fremdeles i kjellerboden uten bakbremser stakkar.

I går syklet Lille Gubben og jeg en tur på Orkanger, hans første sykkeltur i vår så han var temmelig sliten da vi snudde og syklet hjem igjen. La meg si det sånn - noen har trent 3-6 ganger uka siden jul, andre har ikke trent det spøtt... Høh. Turen ble på 70 min / 18,4 km og da jeg mente at "Vi skulle syklet 800 meter til før vi snudde, så hadde det blitt 2 mil!" fikk jeg bare et fnys til svar.


I dag har jeg syklet til og fra jobb og på vei til jobb tok jeg en litt lengre, men lettere vei og da ble det 10,6 km / 46 min. På vei hjem tok jeg den vanlige, korteste veien og endte opp på 8,3 km / 37 min + en tur innom butikken. Å sykle med en tung bærepose på styret var ikke lett... Gleder meg til Hr. Grå kommer i orden jeg kan bruke sykkelveske på bakhjulet igjen - blir så mye enklere å ha med seg ting og tang da!


Dagens sykling ble altså tilsammen 83 min / 18,9 km, fornøyd med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar