På atv'n!

onsdag 23. april 2014

Rock around the clock!

Hadde tenkt å trene en god styrkeøkt i morrest. Helt seriøst. Motivasjonen var derimot borte. Forsvunnet som dugg for sol gitt. Helt bortevekk. Og kroppen var helt enig. "Viiiiil ikkeeeeee.... Tuuuungttttt...." protesterte den da jeg begynte med utfall. Jeg skjønte jo at dette var dødfødt og så meg rundt i rommet og blikket falt på denne:
 
Jepp. Rockering. Jeg kjøpte den for 5-6-7 år siden og har brukt den litt, sånn periodevis. Jeg tror det er den største de har på rockeringen.no, altså er den 105 cm i diameter og veier 2,2 kg. Det er egentlig veldig artig å bruke rockering! Denne ligger godt rundt midja og det er ingen sak å holde denne oppe - jeg tror jeg kunne stått i det uendelige om jeg hadde orket. Det ble 500 runder + et par omganger med bein- og rumpeøvelser og så 500 runder til med rockeringen. Så selv om det ikke ble den mest svettedryppende styrkeøkta verden har sett, så ble jeg da litt varm og fikk trent litt.
 
Har en mindre og lettere ring også, av samme sort, som jeg kjøpte til ungene samtidig, men den er mye vanskeligere synes jeg. Og om man gir meg en sånn billig-ring fra lekebutikken så har jeg ikke sjangs! Den ramler bare ned hele tiden! Pussig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar