På atv'n!

søndag 17. august 2014

En sommer er over...

men minnene om den består... Får vi håpe. Det har vært en fantastisk sommer! Selvfølgelig ble det mye mindre trim og mer mat enn planlagt, men jeg har solt meg, badet, vært to lange turer på hytta, uendelig mange badeturer i nærmiljøet hos Lille Gubben og på hytta, en kjærlighetstur til Mora i Sverige (anbefales! Verdens søteste, lille by!) og i går kom jeg hjem etter en uke på Mallorca sammen med ungene mine og søstrene mine.


Badering for to - denne hadde vi mye moro med!

Selvfølgelig har en slik lat sommer satt sine spor, for min del i form av ca. 3 kg mer på vekta. Jeg var svært spent da jeg gikk på vekta i morrest, hadde ikke de helt enorme utskeielsene i matveien på Mallorca, men litt snoping om kveldene ble det jo. Hadde bare gått opp 300 gram på denne uka! Det er jo ingenting og jeg er veldig fornøyd med det.


Jada, jeg trekker inn magen...

Skal faktisk på kjærlighetstur til Rethymnon på Kreta med Lille Gubben om en stund, men frem til da er det beinhardt regime i matveien altså! 3 kg høres kanskje ikke så mye ut, men med 3 kilo til og enda 3 kilo er jeg fort oppe i 10 kg til og da blir det for mye på en liten kropp som min. Og det skader ikke om jeg begynner å røre litt mer på meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar