På atv'n!

torsdag 30. oktober 2014

En smule forvirret...

Jeg bor på to steder, hjemme hos meg selv når ungene er hos meg og hos Lille Gubben når ungene er hos pappan. I natt våknet jeg og skulle bare snu litt på hodet og sjekke klokka på klokkeradioen som står på nattbordkommoden min. Det endte opp i følgende indre samtale med meg selv:

- tro hva klokka er nå? Jeg må ta en titt på klokkeradioen.
- men hvor er den? Jeg ser ikke de røde tallene?
- kan den ha forskøvet seg så den ikke synes fra sengen?
*fomler litt med hånden på nattbordet*
- hm, nei, kan den ha falt ned da?
*fomler litt mer med hånden*
- nei, jeg må vel slå på mobilen så jeg får litt lys så jeg kanskje finner klokkeradioen
*fomler etter mobilen*
- hm, så rar nattbordkommoden har blitt?!
*finner mobilen og slår den på og ser bort på møbelet ved siden av sengen*
- åh, jeg er ikke hjemme, men hos Lille Gubben ja...

Klokka var forøvrig 04:10.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar