På atv'n!

torsdag 6. november 2014

Og en tur om kvelden

Vi spiste middag ute i dag, på Bårdshaug Vegkro, de har fantastisk god mat! Ikke det man forbinder med vegkro-mat overhodet, maten er på høyde med en god restaurant! Jeg spiste kyllingsalat og den er vanvittig god altså! 

Jeg hadde planlagt at jeg skulle slappe av litt etter maten og så pelle meg ut på joggetur, men fryktet at dørstokkmila skulle slå til. Det gjorde den heldigvis ikke så det gikk lett å komme seg i løpetøyet, snappe Lille Gubbens øretelefoner og plugge dem i mobilen og stikke ut. Litt kaldt med det samme, men med ull under og et par hjemmestrikkede tovede ullvotter utenpå løpehanskene var det godt og varmt.

Prøvde å ta et bilde av månen som speiler seg i bekken, det var et fantastisk måneskinn i kveld!


Turen ble på 5,4 km / 48 min og det var herlig å være ute i måneskinnet, det var vindstille, klarvær og -5 grader - en nydelig novemberkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar