På atv'n!

lørdag 28. februar 2015

Lefsekos og joggetur

I dag antok jeg at jeg ikke ville få særlig god tid til å spise på jobben, vi hadde forestilling av Mandarinsaft og da blir det av erfaring travelt. Valget av lunsjmat falt på en pakke Lefsekos fra Bjørken:


Den inneholder 6 biter. Det er jo ikke fysisk mulig å spise en eller to og så la resten av pakken ligge. Ikke mulig. Så jeg spiste selvfølgelig alle 6 bitene. Vet dere hvor mange kalorier det ble???? Sånn omtrent 1367 kalorier. Ettusentrehundreogsekstisju!!! Det er nesten hele dagsbehovet mitt jo!

Da jeg kom hjem var det bare å hoppe rett i løpetøyet og komme seg ut igjen. Det ble en times gå/joggetur rundt på Byåsen. Litt isete enkelte steder, men jeg gadd ikke ta på brodder, det var tross alt stort sett bart og fint og det var en deilig joggetur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar