På atv'n!

søndag 28. juni 2015

Helt koko!

Vi har vært noen dager på hytta og i går (lørdag) gikk vi en lang og deilig fjelltur. Mens vi sto i et lite søkk på Pellefjellet kom plutselig en mellomstor, grå fugl flyvende, satte seg på en stein rundt 25 meter unna oss, så på oss litt, lettet og fløy videre. Jeg går alltid med kameraet klart og rakk å ta noen bilder og gledet meg til å se om jeg kunne finne ut hva slags fugl det var når vi kom tilbake til hytta. Etter størrelsen og fargen å dømme trodde jeg kanskje det var en fjelljo.

Vi sullet litt rundt da vi kom tilbake og først da jeg sto og stekte pannekaker kom jeg på fuglen og bildene og tok frem kameraet og da jeg hadde fått opp bildene på skjermen og fikk zoomet inn så fikk jeg litt hakeslepp, det var slett ingen fjelljo - det var en gjøk! Jeg trodde gjøken var mye mer sky enn som så!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar