På atv'n!

tirsdag 2. februar 2016

Kjøleskapsgrøt - resultat

Jeg var spent da jeg tok grøtbollen ut av kjøleskapet i morrest - hadde det skjedd noe i løpet av natten? Joda! Konsistensen var kjempefin, den hadde tyknet uten å bli betong og jeg tok av ca. halvparten i en annen bolle, min lyseblå favorittgrøtbolle.


Så skar jeg opp og tilsatte en halv banan:


Og blåbær. Masse blåbær:


Det var litt pussig med kald grøt, men det ble faktisk kjempegodt! Om man ikke liker kokos så må man bruke vanlig melk eller yoghurt, soyamelk, mandelmelk, havremelk... Jeg elsker kokos så denne var midt i blinken for meg! Holdt meg god og mett ganske lenge også.

Lurer på hvordan det vil smake med litt kakaopulver og litt steviadråper med sjokolade...? Sjokoladegrøt? Hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar