På atv'n!

søndag 12. juni 2016

Røroshelg og joggetur

Vi - altså søstrene mine, ungene mine og jeg har vært på Røros i helga og sjekket ut det nye badeanlegget på Hotell Røros. Deilig! Jeg fikk en time på spaet i bursdagsgave og det var aldeles vidunderlig deilig...!

Kostholdet på slike turer er som dere alle vet, ikke noe man snakker høyt om etterpå. Vi hadde sett frem til en deilig buffet med tilhørende dessertbord på lørdagskvelden så skuffelsen var stor da det viste seg at det ikke var buffet denne kvelden, men en (EN!) treretters. Vi kompenserte heftig med smågodt og sjokolade...

Da vi kom hjem i dag følte jeg meg som michelinmannen... Etter en stund hoppet jeg i treningstøyet og tok en jogge-gå-tur og her er ruta:


og her er tallenes tale:


Jeg er veldig fornøyd med 6 km på 50 min!

Lille Gubben og jeg har nemlig et mål om at vi skal jogge 3 km sammenhengende innen vi reiser til Kreta søndag om 5 uker! Bør være overkommelig det da, det er ikke så mange år siden jeg lett jogget 5 km i strekk på ca. 32 min.

Her er et bilde av jubilanten, tatt på Røros i helga:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar