På atv'n!

lørdag 8. oktober 2016

Joggetur og nytt mål

Før joggeturen i dag fortalte jeg Lille Gubben at jeg møtte veggen litt etter at vi hadde jogget en mil - det kom egentlig litt for tidlig i forhold til det jeg hadde tenkt og jeg hadde ikke tenkt over hva som skulle skje etter at målet var nådd. Det har ikke vært så lystbetont som før å jogge etter den mila uten at jeg helt har klart å sette fingeren på hvorfor.

"Da må vi ha et nytt mål!" mente Lille Gubben og vi kastet ballen litt frem og tilbake og til slutt endte vi med et stort og hårete mål...


I løpet av neste sommer/høst skal vi jogge 15 km. 1,5 mil altså. Foreløbig skal vi bare holde formen ved like ved å jogge 4 km minst 2 ganger i uka, i løpet av vinteren kan noe byttes ut med en real skitur da.

Føltes bedre å jogge allerede i dag etter at jeg hadde lettet hjertet mitt litt. Etter joggeturen i dag måtte jeg smile og sa til Lille Gubben at - "Det er en litt rar følelse, jeg har jogget 4 km og er litt svett på ryggen, men det er alt. Jeg er nesten ikke sliten engang. Og det føles godt!" Han følte det likedan som meg, vi kunne godt jogget lengre i dag, men det kan være greit å ta det litt rolig til overskuddet er skikkelig på plass igjen.

Men altså. Nytt mål. 15 km.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar