På atv'n!

mandag 6. november 2017

Redesign

Tidligere var gangen min slitent gulhvit på veggene med røde terrakottafliser på golvet. Jeg begynte mildt sagt å bli møkklei av dette:


Så da Lille Gubben tilbød seg å hjelpe meg var det bare å velge ut et golv - veggfargen hadde jeg klar! Den ble Havbris fra Jotun, en nydelig blåfarge. Hadde lyst på et lyst golv, ikke direkte parkett, men heller ikke flis. Endte med et som heter Robust, et tysk golv.

Og sånn ble det:


Skulle ikke tro det er samme rommet! 

I den gamle gangen hang et rødt nøkkelskap, det ble malt for å passe i gangen der jeg bodde før, den var hvit med denne rødfargen på listverket og jeg gadd ikke male det om da jeg flyttet inn her.


Det passet jo selvfølgelig ikke lenger! Selv jeg, som ikke er spesielt interessert i interiør og sånt, så jo at det ikke var aktuelt å henge opp dette igjen. Men litt hvitmaling, litt decoupagelakk (takk, jentungen!) og en blå Marimekko-serviett - og vips!


Jeg elsker det! Skoenes innehaver er nå 19 år, men jeg klarer jo bare ikke å kvitte meg med dem så de står på stas i gangen og gjør morshjertet varmt hver gang jeg ser dem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar