På atv'n!

søndag 3. februar 2019

dårligform.no

Herregud. I dag har jeg gått en tur i kulda, -13, men jeg kledde meg godt og gikk til butikken og hjem igjen, ca. 3 km, friskt og godt!

Så fulgte en dag full av stillesitting, kjeksspising. IKKE kjøp Ballerina Oreokjeks... De var så sykt gode at det var plent umulig å stoppe og vi kjørte i oss hele pakken! Vi har ikke kjøpt den selv forøvrig, den lå i kolonial-kassen Lille Gubben fikk fra arbeidsgiveren sin til jul. Middagen  var koteletter bakt i ovnen med poteter og en deilig saus med gulrøtter og løk i - heldigvis hadde jeg vett nok til ikke å trø i meg alt da jeg ble mett før jeg hadde spist alt!

Jeg hadde en liten treningsøkt i tankene, men Lille Gubben satte på "På tur med Dag Otto" og det er jo kjempeartig og jeg ble sittende. Hadde ikke tenkt å følge med på "Farmen kjendis", men Lille Gubben ser på så jeg har nå fått med meg denne første uka og måtte se ukefinalen jeg også. Men da "nyhetspausen" kom litt før kl. 21 hoppet jeg i treningstøyet og jogget opp trappa til mitt nye treningsrom på loftsstua!

Åjøssåfyse som et visst piggsvin sier... Formen er enda verre enn jeg trodde... 22 min styrketrening, utfall, knebøy, litt vekter, beinøvelser og litt planke. Var såvidt jeg klarte å kreke meg ned trappa etterpå. Og selv etter en god og varm dusj er jeg skjelven i beina! Det er virkelig på tide at jeg skjerper meg og begynner å trene litt styrke igjen, denne kroppen blir ikke yngre og sprekere av seg selv heller!


Det er faktisk direkte flaut....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar