På atv'n!

fredag 21. juni 2019

Endelig!

Plutselig er jeg ikke trondhjemmer lenger, men orkdaling. En pussig følelse og jeg tenker fremdeles på blokka som hjemme, men det gir seg vel fort! Nå er det straks tomt i blokka, regner med jeg blir ferdig med å rydde i morra og stikker innom over helgen for å hente resten + å putte det som skal kastes i containeren i borettslaget. Den var temmelig full i dag kan man si, men jeg klarte å få skviset inn 3 plastsekker + en metall-skuffeseksjon...

Og da jeg kom hjem til Orkanger ble jeg møtt av nytt postkassestaiv!


Om dere hadde visst hvordan det gamle så ut så hadde dere skjønt min begeistring over dette! Samboeren (*hihi!*) har laget det etter at han kom hjem fra jobb i dag og hengte i for å rekke det før jeg kom hjem. Kooooselig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar