På atv'n!

fredag 14. juni 2019

Nå er det like før!

Har jo telt ned i årevis, men samtidig har det vært så langt fram i tid at det på en måte ikke har vært så konkret. Altså flyttingen. "Om 7 år". "Om 3 år". "Når jentungen er ferdig på videregående". Og nå er vi der.

Om noen dager kommer Vinjes Transport og henter det store flyttelasset med resten av møblene (det som skal med) og en del flyttekasser. Og da er det lite å være i blokka etter for å si det sånn. Men vi har trivdes godt i blokka vår! Hatt hyggelige naboer, flott utsikt og "alt" i nærheten, både barnehage, barneskole, ungdomsskole og vgs, i tillegg til dagligvare, frisør, legesenter, apotek og buss.


Bildet er fra salgsprospektet på leiligheten min.

Så nå er det bare snakk om få dager så blir det en landsens jente av meg, noe jeg har drømt om i 51 år. Ok, det er mindre trafikk og trafikkstøy her enn dit jeg flytter, men der er det enda flere fugler og dyr, stor hage der jeg kan boltre meg med det jeg vil og et stort hus der ingen naboer røyker eller bråker.



Det ser jo helt tullete ut på dette bildet, det ser ut som vi bor midt inne i skogen omtrent, det gjør vi ikke, men det er et herlig felt med tett småskog rundt oss der det ferdes rev, rådyr, elg, hare og ekorn - i tillegg til hundrevis av fugl! Elsker det!

Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar