På atv'n!

lørdag 30. november 2019

Straks advent!

Hoi! Som denne høsten har gått! Full fart gitt og i morgen er det alt 1. søndag i advent som i år også sammenfaller med 1. desember. Tradisjonen tro har jeg hengt opp julegardinene til den første adventshelga, har pleid å gjøre det når jeg har vært på Orkanger til denne helga. Nå er jeg på Orkanger til hver eneste helg og det er veldig fint.

Har selvfølgelig ikke pyntet ferdig, men foreløbig ser det sånn ut på kjøkkenet:



På stua har jeg pleid å ha røde lengder i tillegg til nisse-lengdene, men i år gikk jeg for kun nissene og det ble veldig lyst og fint, synes jeg.


Pusla litt med årets adventstake og etter å ha vært innom og forkastet dette alternativet:


Så endte jeg på denne:


Har vanligvis hatt en lilla engel og annen lilla pynt, men i år gikk jeg for en mer natur-look


Pyntet litt rundt også så adventskroken ble til slutt slik:


Gleder meg til å tenne det første lyset i morgen kveld.

Jentungen og jeg var på Europris her om dagen og disse to ble med hjem, de ba så pent der de satt på hylla da vi gikk forbi og vi klarte jo ikke å motstå dem!


De har bosatt seg i trappa opp til 2. etg og vinker ivrig til alle som går opp og ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar