På atv'n!

onsdag 6. mai 2020

Kake? Ikke til hverdags!

Det er ingen hemmelighet at både Lille Gubben og jeg elsker sjokoladekake. Gjerne hver dag. Men det går jo ikke i lengden! Denne deiligheten bakte jeg for halvannen uke siden, vi spiste et par stykker, skar opp resten og satte i fryseren.


Deilig! Men Lille Gubben vil gjerne ha et stykke til dessert. Hver dag. Hallo!? Nå er det slutt på den slags en stund, i alle fall for min del og da jeg i går sa at han kunne jo bare ta seg et stykke selv om jeg ikke skal ha så ble han litt snurt. For det kan han ikke nemlig! *haha*

Men det er jo like greit - for da varer kaken lenger. Den holder seg nemlig veldig godt i en plastpose i fryseren også. Men god... Mmmm... Åja! Så da jeg lagde meg en kopp te i går kveld flirte det i stolen ved siden av meg:"Det hadde vært godt med noe til den koppen!" Bøllemann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar