På atv'n!

mandag 21. februar 2022

Fortsetter uteløpingen!

 Det er helt greit å jogge på mølla når snø og regn pøser ned og vinden uler rundt hushjørnene i stappmørket, men sannelig er det godt å snøre på seg piggskoene og ta seg en tur ut når været innbyr til det! Og i det siste har det faktisk vært noen ganske fine ettermiddager og kvelder.

Jeg har gravd frem en gammel Strava-bruker, den kan brukes til å registrere deltakelse i virutelle løp nemlig, jeg kunne sikkert lagt inn skjermbilde av trackingen på Helseappen til Huawei også for den del, men det var litt morsomt å prøve den igjen. Det er 6,5 år siden jeg registrerte meg, men endte den gangen med å bruke Endomondo, som nå dessverre er lagt ned.

Ble 3 turer sist uke, de to siste registrert på Strava. Blir mye den samme runden nå på vinteren, gleder meg til snøen forsvinner og det går an å løpe litt overalt rundt her - det er fantastiske turveier rundt her vi bor! Orklaparken innfrir!

Fredagens løpetur:


Lørdag var jeg hos jentungen og overnattet der, kom hjem ca. 13:30 på søndag og etter en liten hvil snørte jeg på meg piggskoene og stakk ut en tur.


Fyttikatta - det var tungt! Beina var blytunge og det ble flere gåpauser enn vanlig denne gangen. Jaja, det går seg vel til! Håper jeg... Nå ser det ut som jeg faktisk jogget raskere på søndag enn på fredag og det er litt rart... Det føltes i alle fall styggtungt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar