På atv'n!

søndag 27. februar 2022

5 km for Ukraina

I går kveld satt jeg og sullet på fb som vanlig og på Løpeprat-gruppa var det noen som etterlyste et løp for Ukraina og sannelig var det allerede noen som var i gang med å arrangere det!

På RaceONE var det alt i gang et løp som passet meg, "5 km for Ukraina", der påmeldingsavgiften går uavkortet til svenske Røde Kors til hjelp i Ukraina. Var ikke noe mer å tenke på det!

Så i formiddag lastet jeg ned appen, meldte meg og stakk ut på løpetur! Jeg løper jo ikke 5 km i strekk, men det ble nå en fin tur, sol fra skyfri himmel og greier! 


Tok min "vanlige" 5 kms-runde, men for å slippe å jogge forbi innkjørsla og tilbake igjen for å runde 5 km tok jeg en liten svipp innom skogen og da rundet jeg 5 km med god margin. Brukte Strava for jeg fikk ikke RaceONE til å fungere i det jeg skulle ut, men det ordnet seg etterpå så jeg fikk logget deltagelsen.

Etter en kjapp dusj og litt mat satte jeg meg ute på plattingen for å se på småfuglene på fuglebrettet, det var litt snø foran plattingen si...


En dompap-hann kom og tok seg et solsikkefrø.


Riktig så vakker var han!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar