På atv'n!

mandag 30. mai 2022

Jubel og brus! Eufori i heimen!

 Jeg har en god stund siklet på en covermaskin, har vanlig symaskin fra før og kjøpte en overlock uka før Norge stengte ned for corona så jeg har jo egentlig så jeg klarer meg, men... Lenge prøvde jeg å si til meg selv at en coverstitch (som syr pyntesømmer, pene oppleggskanter og slikt) bare er en ren luksusmaskin, men til slutt klarte jeg å overbevise meg selv om at jeg bare MÅ ha en slik også! Og da selvfølgelig ikke bare en covermaskin, men covermaskinenes Rolls Royce - Baby Lock Euphoria!

Begynte å spare tidlig i fjor høst og satte til side litt hver mnd så cover-kontoen vokste seg større, sakte, men sikkert. I forrige uke fant jeg ut at NÅ var tiden inne! Det manglet noen kroner på kontoen, men de låner jeg fra sparekontoen til feriepengene kommer om to uker og dermed var bestillingen sendt!

Bestilte fra Klar Ferdig Sy! i Trondheim på onsdag og på fredag fikk jeg sms om at posten allerede hadde gått hos dem da bestillingen kom på onsdag, men at maskina skulle sendes på fredag. I løpet av helgen fikk jeg melding fra Posten om at maskina var forventet levert på tirsdag, men da jeg sto ved kjøkkenbenken i dag tidlig, mandag altså, tikket det inn en sms fra Post i butikk - maskina var klar til henting!

Var bare å kaste seg i bilen og dure bortover så fort de åpnet kl. 8! Var jo spent på hvordan den hadde klart postgangen, men eska var hel og fin og alt var i skjønneste orden da jeg stolt kunne bære den inn på syrommet og pakke den ut.


Den er såååå fin! Jeg er stupforelsket og gleder meg vilt til å bli bedre kjent med den nye babyen min! Den er tredd nå (kjempelett å tre! noe som var en av grunnen til at jeg valgte akkurat denne til tross for at den koster skjorta...) og klar til bruk så snart jeg får sydd noe den kan brukes på... Og med den værmeldinga som er senere i uka så ser det ut til at det ikke skal bli noe problem at jeg må være inne! ;o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar