På atv'n!

lørdag 28. mai 2022

Oj!

 Her kaster man et blikk på kalenderen og oppdager at det har gått 3 uker siden siste innlegg! Tiden flyr! I natt har jeg vært hos jentungen og hun passer en nydelig burmeserpus som heter Loke. Jeg pleier å ligge på stua når jeg overnatter der og der er jo også Loke... Ble så som så med søvnen i natt kan man si!

Han er så søt at han kommer jo unna med det meste og det var skikkelig koselig når han helst ville ligge tett inntil bar hud - enten inntil ryggen min, i armkroken eller i halsgropa. Når han ikke tok springfart og hoppet opp på meg for å se om han klarte å frembringe en reaksjon da! Spennende saker!



Jeg pleier å erte mannen for at han fremdeles bruker buff om natten, det er slutten av mai!, men i natt hadde jeg visst selv en levende pelsbuff!


I dag holdt vi på litt ute og jeg satte meg på plattingen og så litt på fuglene, hadde tilfeldigvis tatt med meg kameraet ut. Brått hørte jeg en skarp og høy fuglelyd og tittet opp - Frøken Flaggspett satt 3 m unna meg! Jeg tok forsiktig opp kameraet og knipset i vei og hun brydde seg ikke det minste om knatringen fra kameraet!



Kortreiste naturopplevelser altså - elsker dem!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar