På atv'n!

onsdag 22. mars 2023

Trekløveret er samlet!

 I den store dukkeboka står det avbildet tre varianter av Nora fra NCI / Sandvika, nemlig den vanlige, "norske" Nora, men også to varianter av en mørkhudet dukke, støpt i samme form, kalt Elsa. En brun og en nesten sort.

Nora fikk jeg tak i for en del år siden, hun finnes det tusenvis av. Noen år senere fikk jeg tak i den brune Elsa, hun finnes det også noen av og hun er ikke så vanskelig å få tak i om man er litt tålmodig.

Men den sorte har jeg kun sett på bildet i Dukkeboka og lurte på om hun egentlig finnes!? Har jo vært med på flere av dukkegruppene på facebook i flere år, men har aldri sett henne noe sted.

Men så dukket hun sannelig opp! Og via litt omveier og tips fikk jeg kjøpt henne via finn.no! Hun kom i posten for kort tid siden og nå har jeg altså hele trekløveret! Det er litt ekstra stas, det synes jeg, for denne sorte Elsa er ganske sjelden vil jeg tro.


Se så fine de er i kjolene sine!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar