På atv'n!

fredag 14. april 2023

Dukke-spa og en ny hest

 Jeg kjøpte jo en meget sliten og sprukket dukke for en tid siden og hun har vært hos datteren min for et lite spaopphold og det ble meget vellykket!

Slik så hun ut da hun ble sendt på spa:


Meget sliten og sprukket i hodet, stakkar!


Men etter at hun har blitt tatt kjærlig hånd om av min kreative og utrolig flinke datter, har hun gjenoppstått slik som dette:


Hun ble aldeles nydelig synes jeg!

Vi var på vår faste bruktbutikk-runde mandag i påskeuka og jeg fant en gammel lekehest på hjul. Jeg har en fra før og vurderte litt om jeg skulle kjøpe denne også, den kostet nemlig litt, men jeg visste jeg kom til å angre om jeg ikke tok den med.

Den er laget i Øst-Tyskland av Verhofa, de har laget mange slike leker, bl.a. flere hester.


Her er begge to, den første jeg kjøpte til venstre og den nye til høyre. Det skal nok høre vogn til dem, den skal festes i skruene på siden og så kan man ha en hyssing i skruen foran på hesten og dra den etter seg.



De er veldig fine synes jeg og jeg er glad jeg tok den med hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar