På atv'n!

lørdag 25. mai 2013

To på tur

I dag ble Lille Gubben med på tur og vi tok en lengre tur enn den jeg pleier å ta når jeg rusler for meg selv. Det er ganske bratt og vi har ikke kommet langt opp i stien da dette skiltet henger på et tre. 

Litt lenger oppe står Hvilebenken og her tar vi alltid et par minutters pause og ser på utsikten.


Et fasinerende landskap, minner meg litt om Ringenes Herre-filmene på en måte...



Et nebbete grantre... 


Dit skal vi, opp til Rauhåmmårn!


Dette bildet ble tatt litt før vi kom til Rauhåmmårn, vel oppe var vi så opptatte med å skrive oss inn i turboka at vi glemte helt bort å ta bilde der, har vært der før kan man trygt si.


Jada, det ER bratt! Helt sant.


Da vi skulle ned igjen valgte vi en smal-smal sti vi aldri har gått før, det eneste vi visste var at den var ca. 1 km lang og at det skulle være ganske bratt der...


Det var bratt. Veldig bratt. Veldig, veldig bratt faktisk. Jeg får det selvfølgelig ikke så godt frem på bildene, men tro meg - det er vanvittig bratt!


Vi brukte 2t 38 min og turen ble på 9,15 km, kilometertiden var med andre ord ikke så mye å skryte av, men når terrenget er sånn at man bruker 40 min på en km noen steder så går det ikke så fort...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar