På atv'n!

onsdag 25. september 2013

En effektiv formiddag!

Først ble det en 50 min / 4,7 km powerwalk fra 8-8:50 i nydelig høstvær! Høstfargene holder på å komme nå og det er jo bare vakkert!
 


Så var det en kjapp tur hjemom for en dusj og en liten matbit før jeg dro til XXL på Tiller for å se på nye løpesko. Hadde fått tips om et spesielt merke, men de hadde ikke inne i min størrelse, de hadde bare store nummer jo - sjeldent å se damesko i str. 42,5!
 
Men jeg traff en meget trivelig kar i joggeskoavdelingen og etter møtet med ham har jeg vært nødt til å revurdere mitt inntrykk av XXL - til det positive! Han var kjempetrivelig og virket veldig dyktig og hjalp meg å finne de rette skoene og jeg endte opp med Asics Gel-Cumulus 15. Blir vel som å løpe på skyer dette da, cumulus er jo en type skyer. *hehe* Det ble med en Puma vinterløpetights og et par Asics løpesokker hjem også, med halv pris på skopar nr. 2 på XXL så hadde jeg jo en ypperlig unnskyldning til å handle litt mer!

 
Jeg synes skoene var knalltøffe og sier som min lille niese på 3 år - "Æ like rosa æ!" Lille Gubben påstår han blir svett bare av å se bildet av skoene. Nå skal han gruses!
 
Etterpå sto Ikea for tur. Må ha noen trådhyller til oppbevaring på hytta og som vanlig ble det med bittelitt småstæsj i tillegg. Det er jo ikke noen ordentlig Ikea-tur om man ikke roter seg med noen man egentlig ikke hadde tenkt på...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar