På atv'n!

søndag 18. januar 2015

Gresskarsuppe og kunstmaling

Joda, gresskarsuppe ble det. Og etter at kraft, grønnsaker og annet smågodt har kokt en halvtimes tid skal det hele jevnes i blender før det kokes opp med kokosmelk og smakes til. Og da er det lurt å fylle bare litt i blenderen og kjøre den mange ganger. Veldig lurt. Ellers må man vaske halve kjøkkenet etterpå. Inkludert vannkokeren og brødristeren og teboksen og krydderglassene...


Men sølet til tross - det ble 5 store lunsjer eller middager av det til slutt, nå står de i fryseren og bare venter på at jeg skal spise dem!


Min datter er en kreativ sjel, noe hun delvis har arvet fra meg selv om diverse tester på facebook hevder jeg mangler høyre hjernehalvdel... I dag ga jeg etter for hennes innstendige bønn om jeg kunne male sammen med henne og her er resultatet:


"Tre i høststorm"

*haha* Maling ligger nok ikke for meg, men jeg synes ikke det ble så aller verst. Jeg må bare innrømme at jeg ikke har funnet på motivet selv, men stjal det fra et bilde jeg så på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar