På atv'n!

onsdag 7. januar 2015

Puss puss så får du en suss...

Var hos tannlegen like før jul og fikk beskjed om at jeg hadde et hull i en tann... Den var tydeligvis ikke ren - alle vet jo at det ikke blir hull i en tann som er ren.
 
I dag var det på tide å ta ondet ved roten og få saken ute av verden. Tanna har vært fikset før, for omtrent 32 år siden! Man kan si mye stygt om amalgam, men holdbart er det! Det tok en hel time (og 1550,-!), men nå er tanna hvit og fin og jeg håper den holder i minst 32 år til.
 
 

Jeg skal ikke lyge på meg at tannlegen er favoritten min, men etter å ha fått litt mer bedøvelse kjente jeg ingenting og lå nesten og dormet resten av timen, men ble litt sliten av å gape så lenge da. Men nå er det vel 11-12 mnd til neste gang. Håper jeg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar