På atv'n!

fredag 22. januar 2016

På'n igjen!

Jah! Nå er jeg i gang igjen dere! Planen er minst to treningsøkter i uka, gjerne en styrkeøkt og en kondisøkt (ski, sykkel, skøyter, jogge, gå), foreløbig har det gått fint i to uker.

Her i Trøndelag har det snødd noe innmari for noen dager siden og på onsdag skulle jentungen begynne dagen i en idrettshall ca. 1,5 km unna. Da det var -15 kjørte jeg henne bortover, men sist onsdag var det bare -5. Det var riktignok vannrett snøfokk, men som kjent finnes det ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Nåja.

I alle fall - vi kledde på oss og labbet i vei! Da vi skilte lag utenfor idrettshallen skulle jo jeg hjem igjen, men det var liksom litt pinglete å ende med 3 km på Endomondoen... Så jeg tok en liten omvei så jeg klokket inn 4,2 km i det minste, været tatt i betraktning var jeg meget fornøyd:


Her er Endomondo-bildet av turen:


Det ble altså 4,2 km på 54 min, i fullt vintertøy, tunge vintersko, dypsnø og snøfokk må man vel kunne si seg vel fornøyd med det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar