På atv'n!

lørdag 30. januar 2016

Rydde i kjellerboden

Jeg hadde egentlig planlagt å rydde i den ene kjellerboden (jeg har tre!) i morra, men klarte ikke å vente så jeg begynte i går. Og gjorde meg ferdig da jeg kom hjem fra jobb i dag. Det hele tok meg 2,5 time tilsammen og resultatet ble 2 stappfulle svartsekker som skal i søppelcontaineren og 4 poser sko og litt annet til Fretex. Og boden er så ryddig som jeg aldri har sett den! Ok - jeg har ikke fått ut søppelsekkene og et par banankasser ennå, men det er en av de tingene jeg skal gjøre i morra.

Banankassene skal brukes til å sette rester av maling og denslags og frakte det opp til containeren for farlig avfall, men det må vente til neste kjellerbod står for tur. Jeg blir ikke arbeidsledig denne vårens helger heller.

Planen for i morra måtte altså endres så nå er planen som følger:
- kjøre søppelsekkene opp til containeren
- tømme, sortere og rydde mine to kleskommoder pluss klesskapet mitt

Og det tror jeg i grunnen holder. Det er jo søndag tross alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar