På atv'n!

torsdag 22. september 2016

Puh...

I morrest tok jeg beina fatt igjen, men jeg gikk bare i dag da, ned til Hovedbiblioteket på kurs. Etter tirsdagens løpeturer hvor for mye av turene var nedoverbakke på asfalt så var det greit å ta det litt rolig på morgenen i dag - jeg hadde andre planer for ettermiddagen.

Lille Gubben har jobbet så mye overtid den siste uka at han ikke orket jogge i dag så jeg la i vei alene da jeg kom hjem. Hadde lagt frem et pulsbelte med klokke bare for å sjekke pulsen underveis, men det lå selvfølgelig igjen på kjøkkenbordet i det jeg gikk ut av døra...

Jeg har jo kjent hele dagen at beina er tunge siden tirsdag og jeg hadde ikke løpt lenge før jeg kjente at jeg hadde helt rett... Det føltes nesten sånn:

Leggene var stive og jeg kjente det i hoftene også, men lot som jeg ikke merket det og luntet ivei. Ble ingen ny rekord i dag, men 5 km på 38 min og det var helt greit i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar