På atv'n!

lørdag 20. juli 2019

Elsa fra Sandvika

Tidligere i uka satt jeg og sullet litt på finn og kom over en gammel dukke, Elsa fra Sandvika, hun er en brun utgave av den kjente Nora fra Sandvika som jeg har fra før. Disse kan jeg ikke huske å ha sett særlig ofte for salg og når den i tillegg var til salg for 220,- så var det ikke noe å tenke på en gang!

Jeg trodde ikke hun ville komme i posten før langt ut i neste uke, men da vi kom hjem fra Mora-tur i dag lå hentelappen her så det må ha gått med ekspressfart! Jeg hentet pakken på posten ganske kjapt og var svært spent da jeg pakket henne ut. Det var bare to bilder i annonsen og man vet jo aldri hvordan strikkene i armer og bein er.

Men jeg ble gledelig overrasket! Ikke bare er hun helt uten sprekker og feil, men strikkene i armer og bein er stramme og fine og hodet sitter stødig, øynene er fine (påmalte og uten avskalling) og hun har til og med neglelakk på tærne! Om øredobbene er originale vet jeg ikke, tror kanskje alle kom med øreringer, noe denne ikke har, men jeg synes de passer henne veldig godt så hun skal få beholde dem.



Hun er såååå fin!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar