På atv'n!

fredag 21. februar 2020

Fått litt juling

Neida, ikke i bokstavelig forstand! På tirsdag var jeg på St. Olavs og fikk fjernet en fettkul nedentil og tasser nå rundt med 2 sting og et stort plaster strategisk plassert. I går var jeg hos tannlegen og fikk trukket en visdomstann! Ikke akkurat noe jeg gledet meg til, men jeg grudde meg faktisk ikke så mye heller.

Heldigvis var det ingen grunn til å grue seg heller. Kom inn 5 min før tiden, tok 2 røntgenbilder og fikk så to doser bedøvelse. Etter et par minutter satte tannlegen i gang og det gikk ikke mer enn 1-2 minutter så hadde han jekket ut tanna!



Kroppen er litt sliten etter uka og i går sovnet jeg i godstolen utpå ettermiddagen! Kjæresten pleier vanligvis å vekke meg etter noen minutter om det skjer, men han skjønte nok at jeg var helt gåen og lot meg sove til jeg våknet, det ble vel rundt 20 min bare, men det var deilig.

Sov som en stein i natt også, heldigvis! I går måtte jeg være forsiktig med hard og varm mat, men i dag har jeg omsider drukket en kopp te igjen. Mmmm! Har fri i dag ettersom jeg jobber både lørdag og søndag og det er veldig deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar