På atv'n!

fredag 7. februar 2020

Nå klør det i fingrene!

Har handlet litt forskjellig i det siste - platevatt, masse fine stoffer, glidelåser, sytråd og kantebånd - hva det skal bli? Nei, det vil tiden vise! Og ettersom dette kanskje havner under et juletre nær deg om en 10,5 mnds tid så er det vel best jeg ikke sier noe...


Som jeg gleder meg til å gå i gang!

Men jeg har sydd litt annet forskjellig da, en toalettmappe f.eks.:


Lurte en stund på hvordan disse blir sydd for jeg synes det så ganske vanskelig ut, men etter å ha sett flere tutorials på youtube tok jeg poenget og det var ikke vanskelig i det hele tatt! Denne har noen feil og mangler da, men det kommer seg til neste gang!

Har også gjort et gjensyn, eller en gjensøm, med noe en venninne og jeg sydde masse av da jeg kjøpte min første symaskin i 1993 - nemlig mappe til papirlommetørklær!



Vi sydde mengder av disse! Denne er egentlig bare en liten test og ble litt skjev, men det er fordi jeg klarte å sy feil selv om det i utgangspunktet er kun 4 sømmer... Jada. Den er da litt søt? Mye søtere enn den plasten papirlommetørklær kommer i fra butikken i alle fall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar