På atv'n!

torsdag 2. april 2020

Postkort med dukker på

I dag fikk jeg en bunke postkort i posten og blant dem var de 3 jeg nå vil vise dere. Hvis noen vet om de to første, av Prinsesse Ragnhild, er en del av en serie og at dermed finnes flere vil jeg gjerne høre om det - og om hvilke dukker som er avbildet på andre kort.

Disse to er brukt i 1931, så hun var ca. 1 år da bildene ble tatt.

Prinsesse Ragnhild med sikkelsdalsdukken.


Prinsesse Ragnhild og setesdalsdukken.


Det var også et kort med begge prinsessene, Ragnhild og Astrid, dette er vel tatt i 1934-35 tipper jeg, Astrid ble født i1932 og ser ut til å være 2-3 år her synes jeg.


Kortet er ubrukt så jeg får ikke datert det ut fra baksiden heller. Dessverre klarer jeg ikke å se hva slags dukke det er Ragnhild holder i, men ut fra klærne ser det ut til å være en liten dukkemann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar