På atv'n!

lørdag 9. oktober 2021

Ukens tall - mål og vekt og en fin kveldstur

 Hadde et lønnlig håp om at jeg kunne melde ned på 56-tallet igjen i dag, men dengang ei. Til tross for at jeg har vært der de siste dagene så gjorde nok gårsdagens middag (en haug med lapper) til at jeg vippet noen gram opp, men midjemålet gikk ned!

Vekt 57.0 kg (ned 5,4 kg)

Midje 74 cm (inn 12 cm!)

Mage 89 cm (inn 6 cm)

BMI 24,7


Joda, jeg er egentlig fornøyd og nå håper jeg at jeg får begynt å trene litt igjen fra i morgen, forkjølelsen har så og si sluppet taket nå så da så. I kveld kjente jeg at jeg bare MÅTTE ut en tur og få litt luft, har stort sett vært inne i hele dag bortsett fra en tur på butikken og da kjørte jeg bil...

Så kl. 22:10 (!) tok jeg på sko og jakke og gikk en tur og pokemonet litt og koste meg i nydelig høstvær, 11 grader og etterhvert kom det noen regndråper, men det var veldig lite. Tok et par bilder av alltid like flotte Gjølme bru!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar