På atv'n!

mandag 27. desember 2021

Så ble det jul gitt!

 Hvor i all verden ble desember av? Den forsvant raskere enn jeg rakk å blunke jo! Nå er julehelgen over og i morgen og onsdag skal jeg på jobb før jeg har nok 4 dager fri - deilig!

Til jul fikk jeg mye fint - en ny utgave av "Ticket to ride" som guttungen og jeg skal spille neste gang han kommer + en boks med nye tog-brikker - RÅÅÅÅSA!!!! Av jentungen fikk jeg en systue! Verdens nydeligste, lille miniatyr av en systue! Bortsett fra lykten den er montert i så har hun laget alt selv og den har til og med innlagt lys!


Hun hadde også laget en flodhest til meg og en mus som har gått i fella til sin far! Hun er fantastisk kreativ!


I går, altså på 2. juledag, gikk jentungen og jeg en fin tur i hauger med nyfalt julesnø i vakkert julevær! Det ble noen bilder selvfølgelig:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar