På atv'n!

torsdag 25. november 2021

Tredemølle!

 Tjoho! Jeg bestilte denne tredemølla, X-erfit Run 100, på mandag formiddag hos X-life og i dag, torsdag (!), ble den pent levert på trappa av Bring! Mannen tok på seg å ha hjemmekontor i formiddag for å ta i mot pakken og sjåføren hjalp ham å lempe den opp på trappa så den lå under tak (det snødde...).

Jeg kom hjem i 17:20-tiden og vi fikk buksert pakken inn og opp på loftet - det hadde jeg nesten ikke trodd for den veier 48 kg! Men vi klarte det ganske greit faktisk.



Pakken var godt over halvannen meter lang, jeg kunne lagt meg i kassen og brukt den som seng!

Var spent da jeg åpnet...


Skulle dette bli noe jeg kan løpe på?


Lille Gubben, iført hodelykt, tro til og hjalp meg med utpakking og montering.


Og vipps! Min helt egen tredemølle! Det var jo bare å hoppe i treningstøyet, fli av joggeskoene (har bestilt sko som kun skal brukes på mølla, men de har jeg ikke fått ennå) og ta jomfruturen! Første turen ble veldig kort og veldig rolig, men jeg tenker at denne skoliose-skrotten må få venne seg til belastningen på mølla i et rolig tempo. Første turen ga mersmak i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar