På atv'n!

lørdag 20. november 2021

Ukens tall - mål og vekt og litt selvskryt

 Nok en lørdag og nok en runde med "offisiell" veiing og måling. Veldig fornøyd i dag! Ikke lenge til jeg sier meg ferdig med vektnedgang og går over på "holde vekten" nå.

Vekt: 55,3 kg (ned 7,1!)

Midje: 73 cm (inn 13 cm!)

Mage: 87,5 cm (inn 7,5 cm)

BMI 23,9.

Storfornøyd! Det går ikke fort, men så lenge det i det store og hele går nedover så er jeg fornøyd. Spiser god mat og koser meg og hva er vel bedre enn det!?

På torsdag hjalp jeg en besøkende på jobben, han trengte hjelp med bruk av nettbank og det var rolig og stille akkurat da så jeg tok meg god tid til å hjelpe ham så han fikk gjort det han kom for. Han var nok noe eldre enn meg (som er 50+) og ble så glad og takknemlig for hjelpen han fikk og det var riktig hyggelig å vite at man har betydd noe for noen i et lite øyeblikk.

Dagen etter var jeg på en annen avdeling og da fikk jeg bilde fra en kollega, mannen hadde vært innom biblioteket med roser til meg som takk for hjelpen! Jeg ble helt satt ut, de nydelige rosene da!


Trivelig å bli satt pris på! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar