På atv'n!

onsdag 3. november 2021

Høstvær

 Nå for tiden har vi et utrolig vakkert høstvær her i Trondheimsområdet! Da jeg kom ut i går for å dra hjem sånn litt over kl. 16 var det mørkt, men en fantastisk solnedgang! Knipset et bilde i det jeg kom ut, hadde lyst til å stoppe hundre ganger på veien hjem og ta flere bilder, men det er litt verre på E39... Og da jeg kom hjem var hele lys-showet over. Men ett bilde ble det da:


Det var så fint og mildt i går kveld at etter en runde med middag, oppvaskmaskin, klesvask og litt forskjellig så tok jeg sannelig en deilig joggetur også! Ikke langt og fort (3,5 km / 32 min), men deilig å komme seg ut og få rørt litt på seg uansett. Med både lys-reflekser, refleksvest og hodelykt (en del av runden er i svarteste skogen!) så jeg skulle synes godt om jeg møtte noen eller skulle krysse veien.

Var utrolig deilig å ta en varm dusj, ta på seg pysj og sette seg godt ned i godstolen med en kopp te og vite at det fremdeles var 2-3 timer til sengetid - med verdens beste samvittighet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar