På atv'n!

fredag 31. desember 2021

Takk for det gamle året og hjertelig velkommen til det nye!

 Så er det bare et par timer igjen av 2021 - året vi håpet at pandemien skulle ende og at vi skulle kunne klemme hverandre igjen, like mye som før. Sånn ble det ikke, men her i huset har ikke året vært så verst allikevel. Ingen har hatt corona, litt forkjøla har noen av oss vært, men ikke noen alvorlige saker. Guttungen har begynt som lærling som helsefagarbeider og stortrives og jentungen har blitt student! Skal bli barnehagelærer og har hatt sin første praksisperiode nå like før jul og trivdes veldig godt. Mor må innrømme at det var en yrkesvei hun definitivt ikke hadde sett komme!

Ellers var jo 2021 året da mannen og jeg tok skrittet over i lavkarboverdenen igjen! Eller igjen for min del, han var nybegynner og han var i grunnen ganske heldig som hadde meg med på lasset, jeg hadde jo tross alt en del erfaring fra tidligere. *hehe*

I jula har vi skeiet ut, spist en del poteter, noe vanlig brød og ikke minst - godterier! Jaja. I morgen er det et nytt år og vi fortsetter med det nye kostholdet vårt med godt mot. Ingen av oss føler noen trang til å fortsette med dette søte livet, tvert i mot ser vi faktisk frem til å gå tilbake til vanlig lavkarbokosthold igjen. Vi har vært flinke i romjula synes jeg, jeg har bare gått opp en halvkilo og det er jo egentlig innenfor det jeg vipper opp og ned uansett... Og det merkes godt at kroppen trives mye bedre med et lavkarbo kosthold, har vært skikkelig oppblåst til tider, føltes som jeg var 4-5 måneder på vei!

Nå ser vi frem til et nytt og spennende år her på Farmen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar