På atv'n!

lørdag 8. januar 2022

Så fortsetter man med lavkarbo og håper vekta går bittelitt mer ned...

Ikke for det - jeg begynner å bli fornøyd nå egentlig, men det gjør ikke noe om vekta går enda litt ned, jeg har fremdeles en bmi på 23,9 så jeg er på ingen måte avmagret.

Dagens vekt: 55,3 kg (ned 7,1 kg)

Dagens midjemål: 73 cm (ned 13 cm)

Dagen magemål: 88 cm (ned 7 cm)

Joda, jeg er fornøyd, er tilbake på så og si akkurat det samme som 20-27. november og det er helt greit. Etter desember og jul kunne det vært adskillig verre for å si det sånn!

Det er skikkelig vinter her for tiden med kaldt vær og masse snø! I dag var det nydelig vintersol og plutselig ble det litt disig og sola ble enda litt vakrere!


Vi fyrer heftig med ved om dagen og det sliter hardt på vedsekkene når de fylles, bæres inn og så tømmes etterhvert som veden brennes opp. I dag ble jeg lei av å høre på klagingen til Lille Gubben så da han var ute en tur fant jeg frem en gammel voksduk og en gammel gardin og klippet og sydde litt og vips! en ny vedsekk! Usikker på hvor mye den vil tåle, men det vil nå vise seg... Den har riktignok nisseduk som for, men det får han leve med, den er i alle fall solid! Har flere lengder av ytterstoffet og lurer faktisk på å sy meg en kjole... Eller ikke. Vi får se.


Jeg var ute i garasjen og fylte vedsekker samtidig som han skulle brøyte litt med atv'n og da slengte han like godt vedsekkene på atv'n og kjørte dem bort til døra! Stor gårdsplass si... *haha*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar